Bij ANOG zijn we altijd in beweging. En dat laten we zien. We hebben de afgelopen maanden achter de schermen hard gewerkt om onze zichtbaarheid te verbeteren. We zijn dan ook trots dat we in deze nieuwsbrief ons nieuwe logo en de nieuwe website kunnen presenteren. We hebben bewust gekozen voor eenvoudige wijzigingen, zodat we net zo vertrouwd zijn als we waren. De veldleeuwerik is nog altijd herkenbaar omringd door het groen van de natuur en het geel van ons graan.
Nieuw is onze ‘pay-off’, Boeren met ’n gruine raand. Dat beschrijft namelijk precies wat we doen: Boeren met een groen randje. Tegelijk bekennen we kleur, letterlijk én figuurlijk. We laten onze trotse Groninger wortels doorklinken in deze tekst, met natuurlijk de duidelijke knipoog naar de prachtige zin uit het Grönnens Laid, ‘ain pronkjewail in golden raand’.
Kortom, ga je voor groen in Oost Groningen, dan kun je niet om ANOG heen!